Januari...slut....

Det är nu nästan en månad sedan jag skrev sist...vad har hänt ??? Jo julen firades både på jobbet och hemma...jag jobbade julaftonskväll till 21 men juldagen firades med gubbe och ungar... :)

Sedan fick jag och gubben träffa en ny söt tös vid namn Lena...det var nog inte lätt för henne att komma in i denna heltokiga gemenskap som vår familj är men jag tror det gick bra.....Trevlig är hon och jag hoppas hon vill ingå i vår familj under låååååååååååång tid.....Bra för Patrik är hon iaf och jag tror jag måste  inviga henne i mina planer  ;) så att hon "sparkar" igång honom nu i slutspurten av skolan.....

Gubben och jag var även till Umeå en helg och åt gott ,bodde ståndsmässigt på Plaza, gick på bio...fy tusan va härligt de va!!!

Jag har konstaterat att jag har det riktigt bra....vill inte byta bort mitt liv mot ngt annat....... :)

En fantastisk gubbe,2 söner...Andreas & Patrik och 1 lånad Lena ,bra jobb och diverse husdjur...inget mer att begära.. =)

Nä nu e de dax att göra sig klar inför en ny arbetsdag.....

Ha en trevlig dag...världen....kom på att nu har "bokstavsfamiljen" utökats...med ett L ...för Lena !

kram B,A,P& L =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan vara lugn, jag kommer själv från en helgalen släkt så heltokiga gemenskaper tycker jag bara om!



kram!

2009-01-30 @ 13:01:45
URL: http://ayashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0