Städkärring....

Är jag ikväll : / Gör det mest för att jag ska få slippa göra det på helgen...kan ju va trevligt att bara vara ledig... :) ja nu har jag ju städjobbet på DC varje helg, så ÄNNU större anledning till att fixa hemma innan.

Pratat med bägge grabbarna idag oxå....A har tappat / blivit bestulen på plånboken : / "vicket" j*vla trassel ...bra mkt lättare att bo i Dta när sånt händer...här kan man "knalla" in på banken & ta ut pengar ändå för alla vet vem man är men i Sthlm e de inte lätt när ALL legitimation är i denna plånbok och man e HELT anonym ....Ibland e en liten "håla" som Dorro allt bra ändå. :)
P "rattar" omkring i L-sele var och varannan dag.....snart e de nog klart....

Alla husdjur är väl omhändertagna och gullade med ikväll....Lussekatten sover nu nöjd på min säng efter Måsis attacken....Måsis e en vädurskanin på dryga året som är toppenpolare med katten  i huset.....när de har sina race runt huset ibland så gäller det att hålla sig undan...lovar de är 120 blås :) trodde inte att en kanin & katt kunde bli såna vänner...Sabbo & Zeb har fått busa runt en stund i ridhuset oxå....Äpplebiten blev oxå utdelad så nu kan ju inte"husse" i huset klaga...... Ja de e rart med Djur...& ungar :)

Mannen i huset jobbar......jag "startade" ett "projekt "på julafton som "gubben" tyckte va bra......men sen avstannade det....trodde "gubben" tyckte det va en bra ide men.....näää jag lägger ner det och "bollar över det" på honom.....FAST nog är jag besviken och lite lessen allt........ men men :(

Längtar efter mina "bokstäver"

Får väl  ägna mig åt annat....Tror jag ska ringa min kompis M och höra hur det är....snart dax ;)




Gonatt världen....vi ses imorrn !

Kram  D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0