UPPRIKTIGHET & LÖSNING...


DET gillar jag.... Det mesta går att lösa bara man ger sig tid att lyssna på varandra och tar ansvar för sin del av kakan.

Jag gillar människor som "tar strid" mot mig när man inte förstår mig , som sedan kan mötas på halva vägen .....


Jag bär mkt i mitt hjärta både glädje och sorg..... MEN det finns små små rum som jag fyller med personer som jag gjort bekantskap med under åren ...... Vissa träffar jag och vissa har försvunnit ur mitt liv av olika anledningar......

MEN SOM TUR ÄR KAN INGEN TA MINNENA IFRÅN OSS !!


Ha en trevlig helg !! // Denise




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!



ja självklart förstår jag att du måste finnas för P, skulle du inte göra det skulle jag bli fundersam.

Näe hela sanningen kommer nog ingen av oss att få veta. Men det får man helt enkelt leva med.



kram kram

2009-07-03 @ 18:38:52
URL: http://ayashi.blogg.se/
Postat av: Marita

Väldigt fina och vackra ord men jag förstår inte mycket.. men vackert var det ! // kram

2009-07-03 @ 20:31:59
URL: http://maritajohansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0