ÄNTLIGEN FREDAG...



Och jag är ledig....glad är jag för det !! Nu ska gubben och jag förbereda för god mat & dryck , Fondue & någon cider kanske.... , bänka oss framför tv & kolla på finalen av Let´s Dance.
Måste säga att jag "impas" av att en så stor karl som Magnus Samuelsson är så pass smidig  som han är. Han SER UT som ett KASSASKÅP .., men skenet bedrar kanske.... Jag har ju en "koloss" själv (nu menar jag inte gubben utan hästen) som jag säger är smidig som ett kassaskåp...men i själva verket kanske han ÄR smidig för det kan ju inte vara lätt & va häst & sitta ner ...

 SITT VACKERT !!

Eller så kanske han tror han är en HUND !! Hmm... tål att tänkas på....

Imorgon har jag stalljour så då skall jag lära min "voffe" att  "GÅ FOT"  ;)


Sänder en tanke till sonen A som saknar sin mamma OERHÖRT nu när han bor i Sthlm ;)
kramar till Patrik & Lena på "deras" dag...


Ha en trevlig kväll !!!!

                                                Kramar // Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0