FRÖKEN....

det är jag det...  En kväll i veckan under de senaste 15 åren har jag varit ridfröken i Avaträsk. Det är fantastiskt kul att vara med barnen och hästarna.Visst sjutton blir jag less och trött ibland och jag får VERKLIGEN bita ihop för att ta mig iväg.... MEN !! När jag väl har tagit mig dit har jag svårt att sluta utan nästan jämt så drar jag över tiden.En gång ursäktade jag mig inför en väntande förälder från Hoting...men han sa ; JAG klagar inte, jag betalar för 45 min och får en timme .... hmm


 delar av mellangruppen

Nathalie & Milda Matilda

Nikiel & Lowa


Men min mest entusiastiska ryttarinna heter Saga....liten är hon så det är tur hon har en röd overall så man hittar åt henne.....


Sedan iår så har jag ett gäng "Brudar" som jag kan "köra" lite med....där jag kan "bossa" lite.... 

Nä skämt åsido...det är kul med alla åldrar och nivåer och det är så roligt när man ser alla utvecklas....



Jag ska försöka komma ihåg kameran och visa er min andra "arbetsplats"....


Ha en trevlig kväll !! // Denise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0