TRÅKIGT.........



är det just nu, med både det ena och det andra.Har varken tid ,lust eller motivation att blogga. Vad ska man skriva om ? har varken en filur, kryp , pys eller allt vad de små hjärteliven kallas för i magen. Inget stort projekt på gång som hus renovering , grävning eller dyl.


Barnen har vuxit upp och flyttat hemifrån , huset underhålls bara numera , hästen har pension , kaninen har oxå flyttat , katten är gammal och SNART är mc säsongen över....

VAD gör jag då ?! jobbar , städar , tvättar , handlar och lagar mat...

URTRÅKIGT !! säger jag bara....

MEN !!

På måndag är det höstterminsstart på ridskolan .... Det blir bra ! då ska jag sluta städa , tvätta , laga mat och handla.....

ÖNSKEDRÖM !!



Ha en bra dag !

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

..men ibland är det skönt att bara vara...

2009-09-01 @ 15:20:24
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha SÅÅÅÅ rätt, även om hon inte säger så mycket bubblar det ur henne konstant, pappan i huset hävdar att det är ett morsarv och jag får nog hålla med ;-)



Hoppas blogglusten återkommer, jag gillar ju dina utlägg och spjuvriga tillspetsningar.



Å du, jag ska skämmes tame f-n men än har jag inte tryck något, försökte i måndags, men jag spyr ännu av den vattenbaserade färgen så det hela ligger på is ytterlgiare ett tag, fast å andra sidan är det bra å veta så kanske jag inte går upp 30 kg denna gången ;-P Bara att måla om viktkurvan drar iväg...



Ha det gott å hoppas blogglusten återfinner sig!!!

Kram

2009-09-03 @ 09:35:58
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: LenaLustig

Bernice, Bernice!!

Så rätt du har! tänk om vi börjat med det här när barnen va små, herregud vilka stories det skulle bli! Nu är dom "stora" och lever sitt eget liv, här sitter man med gubben och globber på tv, städar, tvättar och är så jäkla tråkiga. Men nu börjat vi vårt andra liv, som stugsittare i svejjom och det ska bli spännande!

2009-09-06 @ 19:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0