DATATEKNOLOGI...





 Aha !
   Nu förstår jag hur det fungerar   

                                                                                                                    


Jag är verkligen värdelös på datorer, men nu har jag försökt att göra den lite roligare...

Jag har "hållit" på med detta "designande" fram och tillbaka under dagen, mellan promenaden,städningen,hästintaget och matlagningen.Det är så "himla" svårt och jag blir så otålig & tröttnar så lätt när jag inte förstår...

Har sett attt det är en hel del besök på sidan...det skulle vara lite trevligt om ni "kastade" in ett par ord eller så....

Nu har jag iaf tröttnat för kvällen och fortsätter imorgon med lite olika inlägg ...tror jag...


Gonatt världen !! Vi ses imorrn !!

Nattizzzzzzzz




Kommentarer
Postat av: Eva

Jag brukar kika in lite sporadiskt..:)

2009-03-18 @ 12:57:34
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0