SMÄRTA...




I både mun & plånbok... =( Har varit till Tandis idag. Jag har varit oerhört rädd för tandläkaren tidigare,var en sån som ombokade ideligen för att jag "inte hade tid".Sedan fick jag tipset att gå till privattandläkaren vi hade här då....Vilken Lycka !! Han var super och sakta men säkert började jag känna mig tryggare.När han då berättade att han skulle sälja praktiken och flytta till Umeå så återkom ångesten...Va gör jag nu? ska jag åka till Umeå varje gång jag behöv ngt fixat? Då dök Conny upp som gubben i lådan..köpte praktiken och han är minst lika duktig om inte bättre.Nu går jag dit FRIVILLIGT så fort jag känner ngt . Var som sagt dit idag för jag har så fruktansvärt usla tänder...de sitter snyggt,rakt o fint men håller ju inget. "Äts upp" innifrån liksom..SUCK! Så nu smärtar det inte bara i käften utan även i plånkan, för dyrt är det.

Men nog är det väl bra konstigt...Hur kan tänderna "ätas upp" innifrån?? Vem f-n äter upp dom??Tandtrollen??blir de INGA rester kvar?? de e bara tomt däri & sen blir de liksom värk i eländes skrutten som e kvar..Där sitter "trollen" & mumsar sig mätta och tänker inte på en annan fattiglapp" som måste "fylla" på dem sen.
Hmm jag kanske ta & dra ut alla !!   så står "trollen" där me "långnäsa"....

Får nog sova på saken kanske....


Gonatt Världen ! Vi ses Imorrn !

Nattizzzzz


Kommentarer
Postat av: Marita

Usch ! idag var det inte roligt att läsa !! Det var första och sista gången jag läser det här inlägget !



Fy böveln ! Hatar Tandläkaren, rädd för Tandläkaren, Vill inte gå till Tandläkaren ...Skiter i Tandläkaren !!!

Återkommer nästa inlägg !! /kram

2009-03-13 @ 12:23:09
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0