GODMORGON VÄRLDEN..............

Idag ska jag och P göra klart "projektet" Patriks favoriter....det är lite olika recept han valt ut och format till en sorts "bok" eller receptkortsamling...jaja vet inte vad han kallar det.

På torsdagseftermiddagen var jag i L-sele på Patriks 3-rätters prov. Möttes av en nervös kock som hade varit igång hela dagen för att allt skulle klaffa....sedan att han inte hade valt ngr "säkra" rätter utan verkligen utmanat sig själv gjorde inte saken bättre.Tycker nog ändå att han trots ngr missar gjorde bra ifrån sig.Jag gick iaf mätt och belåten därifrån... & STOLT  BRA GJORT PATRIK !

Studenten närmar sig med stormsteg... den 5 juni är det bal i L-sele .Då skall Cheven få göra sitt sista framträdande säger gubben ( har hört det förr ) men det återstår att se...Vi skall iaf dit & skjutsa Patrik & Lena...spännande värre. När A hade bal jobbade jag o fick inte vara med.SUR va jag !

Nä nu e de dax att dra på... klämma ner sig i .....träningsstassen 

 Förresten !!       Har ni sett vilket "gammfolk" de blivit i Tvåtjärn ???          GRATTIS GRATTIS !!!!

Ha en JÄTTE bra dag !!!!!!!!!!!!!!!!

                                                            Kram Denise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0