DAGEN SLUUUT..............


är nu på plats i vackra Falun =) Kom hit igår ...Gick ner på mc skolan och träffade Lars-Erik (som vanligt iförd hjälmluva) Efter mötet så handlade jag, fixa käk,gick på promenad och dusch & sängen...

Vaknade imorse efter en orolig natt....vaknade stup i kvarten =( gick ner för att köra vid 9. Blir ALLTID så nervös innan jag kommit igång,men allt gick över förväntan. =) Bestämde mig för att "åka med" på lektionen efter.Det är så nyttigt att vara med och se andra köra....
Vid 12 gick jag hem till min cell...duscha ,lunch & sov till 15......iväg på körning vid 16, cellen igen vid 18.15 , ombyte för prommis i en timme , dusch för 3:de gången idag , middag.....


Nu inlåsning............ Gonatt!!!


Kommentarer
Postat av: Miranda

Skall håll tumma att det går bra för dig. Lycka till nu.

2009-05-27 @ 09:23:44
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0