BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG.....



får man hoppas att ni tycker .... Jag har igentligen inget att skylla på förutom att jag nog haft en släng av .....latmasken...

Vad har då hänt sedan sist.... lektionerna på ridklubben är i full huggning, min äldsta son har hunnit fylla hela 23 år !

 min söta " Andesas "


Tyvärr träffas vi inte så ofta men mobilen, den går varm...

För 23 år sedan låg jag där på BB i Umeå...med en liten kille på 2780 gr & 49 cm. Det var en mkt tuff förlossningsdag, där jag inte förrän långt efteråt förstod hur nära det var att jag förlorat honom. Men han är en tuffing...vilket han har visat otaliga gånger i sina beslut... Jag är oerhört stolt över honom !

            

Förra helgen var det fest på jobbet, vi hade beställt Thaibuffe´ och åt & drack för hjärtats lust...sedan gick vi på MB och dansade till Harmony och Jannez... Tusan va kul vi hade och nog "tär" det på en latmask för på måndagen vid Core gymnastiken kunde man se vilka som varit på dansen på lördagen....vi var trötta än !


Vad har mer hänt då.... JO jag har ju köpt mig en ny pärla!... en Yamaha 1100 oj vad jag vill ha sommar nu !!!



 Tiden går med rasande fart så snart snart.... // Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0