Go kväll !!

Ja eller va man nu ska kalla det... ja e påväg i säng..hade tänkt ja skulle försöka sova lite bättre än jag gjort ett tag..känns som de ska gå vägen inatt  : )

Fick en del gjort under dagen ändå...satte igång med att förbereda advent .... strök o satte upp julgardinerna på nedre våningen... längtar faktiskt till advent, de e så mysigt att strosa runt och se hur fint alla gjort i sina fönster... tänk att 1 gång om året är en stor del  av mänskligheten "fönstertittare".. .  helt lagligt alltså !  ; )

Sedan va de dax att åka till Träsket för det vanliga "tisdagsjobbet", ridskolan.. Jag trivs verkligen med det,alla ungar och trevliga föräldrar...Tänk så många jag lärt känna under alla år. : ) Det händer ibland att det kommer fram ngn u och säger att de haft mig i ridningen....tror ni jag känner igen dom ???!!! näää , som alla mänskliga varelser så har de blivit ca 1 m längre sedan jag såg dem sist ; ) men kul e de .

Nä nu e de dax att krypa ner mellan lakanen och dra igen ögonlocken....


Go natt världen!! Vi ses Imorrn !!!!!

Kramizar till  A & P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0