Helgen....

Hej Världen! Ja nu är snart ännu en helg över....yngre sonen kom hem för att firas eftersom han fyllde 18 år i onsdags,tyvärr kunde inte M vara med vilket jag tror han hade behövt men ist kom svågern och är här ännu. Det var meningen att han skulle åka tillbaka till L-sele men planerna blev ändrade iall hast  : / 

Usch va less jag e på allt för tillfället... Varför kan man inte va vänligare med varandra i denna värld ? Besviken på människor kommer man alltid att bli men trots allt så måste man väl ge upp nå´n gång...sen så blir man ju inte hjälpt av ALLA som "skvallrar" till en , för man blir bara "deppad o besviken" fast jag vet att det är i "all välmening".Men hur kan det va i välmening när man isåfall har "bedragit" den andra utan dess vetskap ???

Hur vet man vilka som är ens vänner??? Nää de vet man inte, alltid finns ngn som "förråder" en och inte håller löften och sen så är det ju så att en känner en annan som känner en annan som känner DIG och så har "historian" gått runt UTAN att du visste om det....Hmm

Jag brukar "lägga ut" mina krokar när jag gör "bekantskap" med nya människor för att se hur lång tid det tar innan det är  "tillbax" och oftast har jag "rätt" ,även denna gång : / Lite besviken blev jag allt för jag trodde inte det och jag måste medge att jag INTE ville ha rätt denna gång. :(

Jag måste sluta "skälla" på mina söner och lära mig "lyssna" på DEM bättre....inte "misstro" dem alltid i första läget...det har jag fått bevis för nu, tyvärr var jag tvungen att överbevisas av ngn utomstående...FÖRLÅT !!

Man behöver inte tycka om alla  men man ska tänka på hur man uppför sig...jag blir så arg när man använder ord som hata, idiot ,hot lr "önska att du dog"... HUR KAN MAN ÖNSKA LIVET UR EN ANNAN MÄNNISKA ???? Vad ger en annan människa "rätten" att säga så ?? Tänk om det hände då ???

Nää fy så hemskt...varför "förstör" man livet för ngn annan genom att säga såna saker.....eller förstöra vänskapen mellan andra ......gå vidare istället.

Sedan att vänskapen går upp o ner , det gör den , men vid riktig vänskap så"hittar" man alltid tillbaka .
Jag måste ägna en tanke åt P ´s vänner K & C... ni e gulliga !
Och naturligtvis A....

Nää nu dax att hoppa isäng.....blev sent för P & jag har sett Da vinci-koden ikväll = )

Go natt världen ! Vi ses imorrn !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0