HURRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag fyller yngsta sonen 18 år =) JISSES!! va tiden går fort. Han har alltid varit lite speciell..inte nog med att han "bråkade" om när han skulle "dyka upp", envis som en "röd gris" så höll han sig inne 7 dagar över tiden ,men tji fick han ...envis som JAG är så fick han ge sig efter 26 timmar kämpande. ;)  Och 05.38 sönd 19 Nov 1990 kom "puffen" =)

När mina grabbar va små o "kivades" som alla syskon gör :/ så sa jag alltid att de skulle bli skönt när de va 18 och att då minsann ställde jag ut väskan på bron ;) så i morse skickade " Gubben" ett sms till sonen som löd : grattis på födelsedagen.Dina grejer står på bron . ; ) Haha ..han e lite rolig min "gubbe" .
Nä barnen blir nog aldrig tillräckligt "stora "för en mamma..det fick jag veta av min äldre son imorse.( han e 21 år )....jag ringde då och ville höra hur det var eftersom han är sjuk,men han svara inte på mobilen och "hönsig" som jag är så lämna jag ett meddelande om att han skulle ringa genast ..... usch vilken väntan...sonen ringer och säger genast : tänk att man inte kan få stänga av mobilen & va sjuk & sova ut.. : / DÅ vakna "gubben" till liv och säger : Men snälla du ...han e ju myndig och måste väl få ligga och "dö "om han vill...GENAST säger sonen,rörande överens med "gubben"...ja ,tur de e nån som fattar.. Jaha då va man "utspelad" denna gången med : /
"Gubben " och sonen har lite "råa" och annorlunda skämt & teorier som bara de fattar..

Nä på fredag blir de lite festligheter och trevlig samvaro....

Älskar er min bokstavsfamilj !

Gonatt världen! Vi ses imorrn !!!

Kommentarer
Postat av: P för Puffen!

haha jadu mamma :P Det är ju lite komiskt ^^ gud så besviken "gubben" ska bli då han inser att jag fortfarande är kvar på lördags eftermiddagen då ja vaknar :P haha Nää men lite kul är det faktiskt ^^ Å de där sista lite mer "råa" skämtet tycker jag va skitkul ^^ Ja höll på dö av skratt xD

2008-11-19 @ 21:30:08
URL: http://amzei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0