"Självömkardag"

Usch va jag tyck allt e jobbigt .... har själv varit sjuk ett längre tag  men jobbigast e nog allt trassel för nära och kära.  : /
Jag tror jag har hamnat i ett "stim"....och när man tror sig se en ljusning så brakar allt lös igen. SUCK !!

Jag tycker så synd om alla i min närhet....svärfar & svärmor för att de va en ljusning inom räckhåll.....hoppas ännu...
"gubben" för att de e jobbigt för hans nära o kära....
A för att de e så j-vligt ....men snart e de över & du kan gå vidare.....du e super!! glöm ALDRIG det.
P för att de e tufft att va "du" och ingen håller vad de lovar...inklusive  mig.....Förlåt....jag älskar dig!


Men mest tycker jag synd om mig själv.....visst människor blir sjuka...men va f-n. Människor kommer och går.....men jag vill ha de kvar i mitt liv.....men inser att det inte går för de "sårar" mig och de mina....

Fy vad ledsen jag är !


Jag älskar er min "bostavsfamilj"..........B A P.........

Gonatt världen....vi ses imorrn!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Patrik

Du ska veta att vi tycker synd om dig för att du måste plågas med din harpest men även att problemen i övrigt tynger dig. Livet har sin gång och ibland måste man släppa taget om folk även dom som stått en närmast :/ Jag tycker även synd om "Gubben" :P jag vet inte hur han känner men jag förstår att han inom sig har stor sorg för vad som kan hända inom kort... men jag hoppas att ljuset kommer tillbaka även för honom :)



Du har aldrig svikit mig mamma, hur mycket jag än sabbat eller förstört trots allt ditt hårda arbete så har du aldrig svikit mig. Det är jag som borde be om ursäkt för att jag gjort det så svårt för dig och sen inte gett dig det formella tack och glädje som du faktiskt förtjänat för allt du gjort. Kvällens diskussioner är något jag får leva med även om det inte är något du gjort eller jag gjort mot dig men du ska veta att jag är glad för allt du gör och jag skäms inte för min mamma. Du är det bästa jag har och jag hoppas att jag får ha dig kvar i åtminstonde 40 år till!



Du är bäst mamma! älskar dig också //Aningen förvirrad människa som även kallas din son ^^ Den mindre ;)

2008-11-18 @ 00:47:19
URL: http://amzei.blogg.se/
Postat av: Denise

Lilla Hjärtat!!



Bara att DU finns är nog för mig.Visst mkt blir tokigt ibland....Men du har en del egenskaper som en del av oss "andra" skulle behöva oxå.



Det är DU OCH JAG mot världen ;)



Kramizar/ mammsen

2008-11-18 @ 21:25:10
URL: http://dessansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0