Pest & Pina

Ja de var ett tag sen sist....Tyvärr så "bidde" det så ..utan förvarning så fick jag 40 graders feber i 9 dygn utan ngr andra symtom.  :/ efter de så fick jag en ofantlig värk i mina leder och fick svårt att gå...virus trodde de så bara att stå ut. 2 veckor senare dök febern upp igen och H-vete va dålig jag blev....Provtagningar och PC kur i "slang och spruta.....och vips så gick de åt rätt håll. =) Nu visade det sig att No virus....bacilusk iform av HARPEST !!!! Ja nog sjutton ska man va "unik" på fler än ett sätt ...SUCK !! men skönt & veta vad det är iaf. Nu e de bara att se framåt....sakta men säkert =)

Lite roligt fick jag iaf mellan mina "febertoppar", jag drog till Falun för jag hade ju en "träff" där ....Lars-erik W . Nja ska sanningen fram så var bäste B med ,jag var helt enkelt dit för att påbörja mitt Mc kort.Det var de roligaste jag gjort..snacka om engagerad körlärare.....rekomenderas mkt varmt. Nu är jag igång med teorin och ska försöka skriva innan jul så e det sen bara att invänta våren....Längtar redan :/

Inan jag avslutar  för denna gång så måste jag få berätta att jag har
VÄRLDENS BÄSTA ARBETSKOMPISAR !!!!!!
De är så bussiga och gulliga och "skäller" på mig och säger att de inte vill se mig på jobbet.. ;) Men nu e friden slut brudar för imorrn kommer jag :) LÄNGTAR EFTER ER !!!!!!!!!

Längtar ja...kommer att sakna min A när han flyttar till sthlm (men gla för din skull e jag) Fanken va stolt jag e över dig men lite sur över att du tjänar mer än jag ;)
Som tur e så blir P kvar...visserligen i L-sele men får ju träffa honom nästan varje helg..(han får A`s del oxå så länge)  =) De kommer han gilla ....NOT ;)

Nää nu dax att säga Adjö !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0