Grubbel ....................

Läste min sons blogg inlägg...och blir lite "grubblig" direkt...Tänkte genast tillbaka på mina egna val i livet...Min äldsta sons pappa & jag var alldeles fel för varandra...MEN vi har en fantastisk unge!!!! Inte för ALLA pengar i världen & ALLT smör i småland så ångrar jag honom..synd bara att vi (pappan & jag ) har haft så dålig kontakt...Naturligtvis så tror jag att det har påverkat sonen men vad göra åt det nu?!  Varför blev de så??? Trots allt så tyckte vi om varandra en gång...

Sen lärde jag nog mig av läxan...träffade min andra sons pappa och det blev en fantastisk resa... han var inte bara pappa för sin egen son utan även för min första...efter 13 år så tog resan slut...men vi bor ju grannar och de går alldeles perfekt,fast nog tyckte folk de var konstigt i början....

Träffade en ny man,som jag visserligen känt ett bra tag som kompis...trodde aldrig att de skulle bli vi...men simsalabim här bor jag nu sen 7 år  :) Här kommer jag att stanna !!!! det enda som kan rubba mig  är mina barn men jag VET att de gillar honom lika mycket som jag...

Men mitt i lyckan så finns det  lite sorg ändå...vetskapen om att än hur mycket man försöker att skona barnen vid "skilsmässor" så påverkas dom...

Det har går  bra för mina barn...jag är oerhört stolt över dem....."skryter" gärna om dem...och jag hoppas & tror att de vet att jag älskar dem över allt annat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0