Hur beskriver man sig själv ??????????

utan att bara ge med sig av sina possitiva sidor ,för ärligt talat ...hur lätt e de & ge sig själv kritik ....Man kanske ska ge någon annan äran o beskriva  en...nä fy vale !!! ..fråga jag gubben så sa han nog att "Nilssons jänten" e de inte lätt o leva me..& medhåll från svågern förståss (,men oss emellan så e vi nog rätt ok... för syrran o svågern e inne på sitt 35 år nu och gubben och jag 7 tror jag..  :)

Nää skämt o sido....Jag är en 42 årig kvinna ,ständigt i sina "bästa" år...2 barn,söner på 21 & 18...lever med en fantastisk "gubbe" som jag aldrig "byter" bort. 2 bröder & 4 systrar,en häst,en katt,ett bra jobb & en fritid...vad mer behöver man???

joooo jag har ju min nya skönhet oxå....viragon,en ny liten sysselsättning =) en motorcykel !!,röd o fin..håller som just på att övningsköra för till våren skall kortet tas....

om jag ska beskriva mig själv så är jag nog en ganska hjälpsam person,lätt till både gråt och skratt,givmild,skojfrisk,ett sjujäkla humör (enligt gubben ),men de går fort över....
Jo  jag är nog som de flesta ...lite "ute" (enligt barnen) ,lite för "kort"( enligt vågen), lite förvirrad, letar ständigt efter grejor som "andra" lagt på fel ställe ;) snäll, ständigt i rörelse.....ryter som ett lejon om någon ger sig på mina barn......

Jaha... detta var svårt...om någon har något att tillägga så skriv för all del.....suck! jag väntar på domen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0