Kvinna sökes !!!!

I sommar fick jag världens erbjudande...kanske på skämt, men jag vill ju tro att det inte va det utan att det är för att jag e så himla söt & charmig ;)

För en tid sedan så lärde jag känna en riktigt trevlig karl,som vid tillfället hade en för mig trevlig kvinna...nu bar de sig inte bättre än  att saker & ting förändrades under sommaren.Helt plötsligt stod nu denna man "ensam" framför mig och berättade om "eländet",  ärligt så trodde jag först  att han skämtade men insåg snart
allvaret & jag känner hur mitt ansikte förändras likt en "fågelholk" :0 Denna man är en av de trevligaste och "mysigaste" jag någonsin träffat,gillade honom från absolut första stund....När förvåningen lagt sig så "prata" vi  om saken länge sen lättades stämningen upp av skämt...det kanske trots allt skulle ordna sig.
Det känns så himla "lätt & rätt" att prata med honom...


Nu  har vi träffats igen och jag undrade hur "saken" gått... - Hon har bränt sina broar sa han....

Vi kunde nog ha "bubbla på" ett tag till om inte en annan viss "ung dam" gjort sig påmind..=)  Funderade på allt under hemvägen och insåg att nå`n kvinna "därute" går miste om världens chans om inte jag hjälper till ;)

SÅ...... alla trevliga kvinnor runt 30 kontakta mig så får vi se om ni klarar "provet" ;) .jag e lite "kinkig" med valet för det är han värd...

Gonatt världen & "Du"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0