Talanglös !!!


En annan är ju född "talanglös"   : / Och sjunger hellre än bra , men så  vet jag  ju om det  med. Men en del verkar inte ha någon som helst självkännedom... : /  Jag var på mitt andra jobb igår kväll och som vanligt knäppte jag på tv för att det är så himla tråkigt när det är tyst....IDOL var de....snacka om pinsamt : /  En del verkar inte ha en aning om att de "svalt" ett okänt föremål medans en del låter fantastiskt....& har ingen aning om det heller .. lr gör åtminstone inge "väsen" av det.

Att det fanns röst i Erika Selin det visste jag redan men att det fanns SÅ mkt resurser i  Soledad Alcarcon anade jag inte : )  ("Träffade" på henne vid ett julbord och det var en mkt trevlig och sympatisk tjej...) hoppas verkligen det går bra  för de båda....

Sen var det ju en höjdare att höra Anna Bergendahl i onsdags.* jubel & visslingar* Lyssna på henne ....otrolig !!!


Ha en riktigt trevlig kväll alla ...nu "letar" jag vidare efter min talang..... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0