Min lilla vän & jag

Det finns väl en och annan som sett mig & min "lilla vän" ute på tur i sommar .... Nu menar jag naturligtvis min hoj = ) Gubben & jag diskuterade i våras över hur vi skulle göra....de är ju lite besvärligt att "låna" hoj varje gång vi ska på semester för HD e ju inge vidare å va 2 på nå´n längre sträcka :/ Så då stod valet mellan att antingen köpte vi en "hoj för 2" lr så va de dax för mig & ta kort.....Så i slute på maj så köpte jag min vän = ) Tur gubben e snäll för en hel del mil har de blivit & gubben e toppen & ha som "lärare" Han har ju tjatat en del om att jag måste bestämma mig för var jag ska ta kortet....SÅ igår ringde jag en kille nere i Falun & till våren ...(nja vår & vår , han mena mars-april :/ ) så kunde vi sätta igång : ) Bra tänkte jag ! ! & så sa han - men de vore bra om du kunde komma ner en sväng nu , så jag får se vad du kan...HJÄLP ! tänkte jag men men  kanske lika bra det...så nu planerar gubben & jag en liten tripp neröver.

Med anledning av detta så var vi ute en sväng ikväll och "krypkörde"...lite kallt , men vi var rustade med långkalsonger så de gick "grejt" : ) F - N va kul de är!!!!!!!!!!!

Har förresten en bekant som oxå tänker bli hojåkare.... han var idag & skrev upp för teorin...undrar hur de gick ??? får nog slå en pling imorrn & kolla  Jag tror han fixa de galant = )

Nu e de iaf dax & hoppa ikoj....

Gonatt världen , vi ses imorrn !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0