TJO VA´DE VA´LIVAT I........

Nappsjön i lördags.... . Min "lilla storebror" ringde i fredags och ville bjuda mig och gubben på kräftor. Nu är det ju så att jag inte är så speciellt förtjust i dessa varelser...Sen så skulle jag ju ändå jobba kvällen ,så gubben han blev hämtad av min storasyster så skulle jag åka ut efter jobbet och mingla lite och se till att gubben kom hem

Sagt och gjort ! hämtade kameran för jag tänkte jag skulle ta några bilder när de löjliga hattarna var på , MEN antingen kom jag för sent eller så hade inga hattar varit på 


Min lilla storebror , min gubbe & min morbror Jan-Erik (Gneka)

                     
                                     morbror Gneka med fru Gunnel & kusin Rut


Kusingubben Stefan , Svågern Bengt och storasyster Maggan

                                   
                                                                          Kusin Rut och Stefan

Det var en himla trevlig och rolig stund och alla som känner till vår familj vet hur TOKROLIGT vi har det på våra träffar

En kompis sa en gång till mig...Er familj är nog inte riktiga på en endaste fläck !  Japp det stämmer nog...

ÅH ! vad jag är glad över att tillhöra denna släkt !!


Ha en bra dag !!
                                Kramar Denise




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du Bernice!!! Hattarna kanske hade trillat av!!!!

2009-08-25 @ 18:34:18
Postat av: Denis svarar anonym



Ja kanske, för det dracks lite Hojt såg ja, själv fick jag hålla mig till Olle´s dricka ...Zingo =)

2009-08-27 @ 17:38:18
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Hi, hi va kul å se en glimt från tillställningen - å jag håller med - guuuud så jämarns trist om man tillhört en "normal" släkt Hi,hi! Trevlig helg på dig!

2009-08-28 @ 08:29:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0