JAG GER UPP !!

Måste lära mig att en del människor INTE ...vill , kan eller vågar stå för sin åsikt... eller kanske är det bara så att det som gynnar en själv vill man ha men sedan klagar ändå...Dubbelmoral kallas det visst.

Tyvärr får man ALLTID reda på saker bakvägen... antingen via vänner ,bekanta eller ngn som läst det via en blogg eller dyl.
Blev väl inte arg men fruktansvärt BESVIKEN och LEDSEN.... Man får naturligtvis ha sin åsikt vilket jag hoppas att ÄVEN jag har rätt till UTAN att bli kallad ngt dylikt som nu sagts....Tanken var naturligtvis INTE att stjälpa utan HJÄLPA, JAG om ngn vet hur det känns och har fått ägna många många mornar , dagar och kvällar åt att bearbeta sådant här.Vet även hur det känns när det ÄNDÅ händer... FAST man gjort allt man kunnat för att försöka förhindra...Jag tycker det känns orättvist att bli kallad sådana hemskheter,men var och en måste ju ta ansvar för sitt handlande själv.... Men naturligtvis ska jag tänka mig för BÅDE en och två ggr innan jag varken säger eller hjälper till igen...
Jag tror inte jag ids disskutera detta mer...jag kan inte göra ngt åt detta ändå.... har förklarat mitt handlande vid dessa två tillfällen eller tror de kanske att det varit fler ggr ? isf ...varför frågar de inte ? jag är känd för mkt men inte för att vara oresonlig....Pratar gärna och är så gott som ALLTID tillgänglig,Hjälper även till med både råd och annat.....SUCK !

SKÄRPNING Denise !! Tänk inte mer på detta, inget göra åt......Ödsla inte kraft och energi...

Träffade iaf Mamma K idag som hastigast...OJ VAD ROLIGT!!! fick så mkt beröm av henne så jag nästan rodnar... Har tänkt på henne så mkt.Sånt värmer i vinterkylan  =)
Som vanligt finns jag tillgänglig för de som verkligen behöver mig, jag är ju inte längre bort än ett telefonsamtal =)


OM vi inte "hörs" ngt mer innan jul så.... GOD JUL !! ALLIHOPA !!!



Kram Denise



Kommentarer
Postat av: Maggan

Lägg det bakom dig, inte värt lägga energi på- energitjuvar kan man vara utan. Tyvärr glömmer folk bort att bloggar läses av många och inte borde vara ett offentligt skitsnacksforum.

God Jul och Gott Nytt år på dig, vi syns kanske i stallet!

2009-12-23 @ 16:51:10
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Anonym



Kära Maggan! Du har så rätt så...En del växer aldrig upp men till slut visar de sitt rätta jag och jag tror väl alldeles för ofta gott om folk....håller med om ditt inlägg till fullo. Det är då tur att det finns människor som dig,som klarar sortera bland skitsnacket.

Ha en riktigt GOD JUL !!! Kram Denise

2009-12-23 @ 17:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0