NU ÄR JULEN SLUT SLUT SLUT......

Njaa nästan iaf.... Idag åker min stora son Andreas hem til Sthlm igen.Jag har haft en fantastisk jul, ska berätta ngn dag.
Jag har varit lite nedstämd ett tag för personliga bekymmer men Igår fick jag en ursäkt... naturligtvis tog jag emot den så nu är den biten ur världen....Synd bara att det skulle bli såhär....

Nu kan jag släppa detta och ist glädjas åt mamma K ´s uppmuntrande ord vid vårt möte på parkeringen eller den fantastiska julklappen från M  som gjorde att tårarna trillade av värme....

 En klok man som inte finns i livet längre sa en gång till mig att man ska se till att omge sig med "goda" människor i livet..... OJ vad många goda människor jag har omgett mig med genom åren.....


Jag känner mig ofta som en "tjathöna"......man skall ligga före och efter hela tiden både hemma och på jobbet och hos sonen och myndigheter osv osv....

Men jag måste ÄNDÅ ha varit snäll iår för jag hade ALDRIG kunnat tänka mig att få en sådan julklapp som sonen och gubben gav mig....

God fortsättning!! Kram Denise


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj så nyfiken jag blir på din klapp, men det klart att du måste fått något bra så rar som du är :-)

Och du har ögonen med dig, visst är det tomtefars ersättare som ryckte in, han har ju gått lärling i 2-3 år så i år lät tomtefar honom köra solo - perefekt då den var både liten å rar, Luran gillade honom skarpt :-) värre var det med ormsjötomten dagen efter, betydligt mer skrämmande. Njut nu av årets sista skälvande dagar, kramar från Sockenvägen!

2009-12-26 @ 18:36:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0