ALLA HJÄRTANS DAG !!!!!

Är snart slut....Den har varit mysig =)...jooo tjuvstartade lite igår med att få en jättechokladask av  B som jag "prompt" skulle sätta i mig :/ men så fick jag tillbringa natten med magont...blää. Idag har jag fått blommor...så nu mår jag genast bättre =)

Igår hade jag ett samtal med en kvinna om hennes son.....Kände genast igen hennes känsla...."klumpen" i magen ... ni vet den där klumpen av förtvivlan och smärta ...när man inte vet vem , vad eller hur man skall bära sig åt för att få hjälp till sitt barn.. Vi pratade en stund och jag hoppas innerligt att jag var till ngn hjälp....Jag finns till hands ,dag som natt....ring bara



Nu dax att hoppa i bingen!!!!

Älskar er min bokstavsfamilj!!

Gonatt världen ! Vi ses imorrn !!

Over and out.............. D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0