DUKTIGT MEN HJÄÄÄÄÄLP !!

Det är nu snart 8 mån sedan jag slutade förpesta mig och min omgivning med cigaretter....Duktigt tycker jag och INGA hjälpmedel användes..  =) Det var tufft men de gick... De var nog en hel del i min omgivning som aldrig trodde att jag skulle klara det...men TJI FICK NI !!!  ; ) 

Nu till problemet.... Vikten!!  Om jag nu klarade att sluta röka,som jag gjort i ca 30 år (förutom uppehållen under graviditeterna )   så borde jag väl klara av att ta mig i kragen och röra  på dököttet :( Men de är f * n så besvärligt.
jag behöver någon som inte bara sparkar igång mig utan sparkar hela tiden ... Suck!! Visserligen har jag varit lite rund ett tag men hoppsan va de öka när jag sluta röka...hmm vitsigt...

Nää jag behöver en jourhavande tränare.....Finns någon ???? hör av er ????


Längtar till torsdag....träffa min super Patrik  ( & Lena förståss =)

Saknar Andesas.....saknar  saknar.....

gonatt världen ! vi ses imorrn !!     Kramar D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0