Helgen som varit...........

Jo den har varit både rolig , stressig , tröttsam  och alldeles alldeles Underbar !! ;) Att Patrik och Lena skulle dyka upp här hemma det visste jag  men att Andreas helt otippat skulle komma anade jag inte.....Fantastisk kul för jag längtar efter honom sådär som bara ett mammahjärta kan :/ (tror han längtar efter mig oxå fast han inte vill erkänna det riktigt, eller hur Ante ? ;)

Stressigt har det varit ....fredagen startade med jobb , fixa hästar , laga middag och sedan upp på MB och jobba med Dorotea dansen. Det var jättekul , men synd bara att inte fler än hundratalet hade letat sig ut fast det var ett så pass bra band som Kindbergs....Kom hem vid 2.15 tiden och hoppade ikoj för att leta sig upp vid 7 för att släppa ut hästarna...tala om trött :( 
Mannen och jag drog sedan iväg till "Villis" för att kolla..o handla lite....hemma hade vi en trevlig kväll med ungdomarna , där vi åt gott o kollade på Rosa Pantern  =) isäng för att upp o fixa stalljouren av alla hästar...hem ...skjutsa A till flyget...handla ....laga middag ....skjutsa P & L till bussen... till DC & städa.....sedan hem... fika &  kolla Beck....Äntligen sängen ! 

Vilken Helg!!!

P ringde o berättade att bilen var påbackad...parkerad på parkeringen ,anar av vem ,men  han "blånekar"....tog sin chans eftersom inget ögonvittne finns...  grr

Nää nu e de dax för en prommis innan det är för sent...ha de gott !!

Älskar er mina bokstäver !!!!

Gonatt världen ! vi ses imorrn !! / D

Kommentarer
Postat av: LenaLustig

Halooo Bernice!!!!

Va du skriver bra! du är så klok! Själv när jag försöker uttrycka mig blir det bara en massa bladder :)

2009-02-14 @ 08:21:47
URL: http://lena-lustig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0