MÅNDAG & NY VECKA



1:a lediga dagen efter arbetshelg...trodde på sovmorgon men ack va jag bedrog mig......I stallet parkerad klockan 07.30 : /  Tusan ! de måste va något fel på mig, mer än vanligt alltså ; ) Nåja, ut med hästarna & mocka sedan till C för att låna skrivaren...hmm låna....hade aldrig fixat detta utan C : / Tack tack för hjälpen!!!

När "skogsmullen"kom hem  : ) drog vi en sväng till Ström för Dollarcheckning...först ett litet uppehåll hos "drängen" i Hoting för att köpa färgen till bakskärmen till Viragon i garaget...Som vanligt när man varit på Dollar så har men en del grejer med sig hem, TUSAN !! så kul de e!! =)

Sen "bidde" jag latare än latast...tänkte ta en prommis men kan inte förstå vad den där jourhavande tränaren är .... kommer kanske imorrn ??  ; )

Nu har jag kollat runt lite här och där,pratat med P också så nu får det va nog...jag letar upp Bingen och inväntar morgondagen...för varför göra det man ska idag när man kan göra de imorrn ??? hmmm blev de där rätt ...

Älskar er mina bokstäver!!!

Gonatt världen! vi ses imorrn!  Nattizzzzzzz D


Kommentarer
Postat av: Marita

Hallå där !! Hur har jag kunnat missat din blogg !! Skyller på Lena som aldrig tidigare haft länkar och när hon nu har dom är dom så långt ner på sidan .



Jag ska på jobbet nu men när jag sätter mig vid datorn senare ska jag uppdatera mig om vad som hänt dig och din familj ! Har du fått alla hälsningar jag skickat dig !! // Kram kram

2009-02-19 @ 11:18:02
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: LindaN

Nämen tjenare D!



Inte visste jag att du bloggade, hittade hit av en slump. Roligt. Nu kommer jag att läsar här fler gånger!

Ha det gott! Kram kram

2009-02-22 @ 14:51:08
URL: http://lertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0