Trööögt !!

Ja fanken va trögt allt är just nu  : /  Va har jag gjort sedan sist ...hmm i lördags så drog gubben och jag iväg en sväng till Umeå. Vi hade inget speciellt ärende utan bara för att göra något annat....efter inhandling av diverse grejor ex mc lyft , gardiner , hushållsgrejor , Bh , bäddmadrasser  m m och naturligtvis så hann vi både ta fika & mat paus gg flera under dagen  = ) Finns inget bättre än godsaker.
Träffade en del bekanta i stan....lustigt nog ..2 fd svägerskor  från 2 olika familjer ( roligt att ses = ) )
..så drog vi vidare till L-sele för att hälsa på P & L en sväng innan vi åkte hem. Där fick vi nybryggt kaffe & hembakt..TACK TACK ,Efter  att "snickarpojken" lagat stolen  ;) så var de dax för  "stora & lilla mannen" att inspektera fyndet på gården (en bil), eftersom vi inte var så på hugget att varken kolla bil elller frysa (de var ca 26 gr kallt) så tillbringade jag & L tiden i en varm & go "Pegga" Färden mot Dorro startades, förståss efter diverse kramar som hör saker som  mammor & svärmödrar gör ; )  Väl hemma så avslutades kvällen / natten med nyinköpt ostbricka....snacka om avslutning!

Sen har nog veckan rullat på som vanligt...städ, tvätt, handling, ridlektioner, mockning  osv.... Har även satt upp annons om min kära kära Måsis.... :( Usch va besvärligt det är när man måste göra sig av med ett djur, jag kommer att sakna honom oerhört men jag har tyvärr inget val.

Har letat igenom en del kläder  för P & L kommer i helgen och nu har jag äntligen !! insett att jag blir inte mindre än såhär.. = / ..så nu skänker jag L kläderna ,om hon vill ha dom.

Förresten !! Ni vet väl o m att det är dans på MB på fredag...Kindbergs....Vi ses då ; )


Dax för bingen !!

Gonatt min bokstavsfamilj....  Go natt världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0