VECKAN SOM GÅTT.....



Ja jisses vilken vecka....förutom jobb så skulle föreläsning , L-sele besök  och begravning matas in i det nog ansträngda schemat som aldrig verkar ta slut..SUCK ! Tror jag måste börja prioritera mitt liv och mina göromål...När jag för ca 2 år sedan åkte på världens "kanonsmäll " där jag visade samma symtom som en hjärnblödning  , så sa jag att jag skulle lugna ner mig.. men tyvärr har jag fortfarande svårt att riktigt koppla av...blir rastlös och inte funkar minnet något vidare vilket jag tycker är värst. Ibland känner jag mig som i ett vakuum.
Blir lätt trött och orken tryter..... =(

Jag längtar efter mina barn oxå........Andreas kommer den 6 mars men jag vill han ska komma NU.Patrik hoppas jag kommer till helgen,,kanske Lena kommer oxå... =)

För länge sedan...ca 20 år sen sa jag att jag  ALDRIG mer skulle leva ihop med ngn som arbetade borta.. JISSES!! nu e de bara att krypa till korset....Gubben far imorgon .... e de dax att flytta nu då ...näää skämt å sido, ibland har man inget val... träbranschen drabbas även den av lågkonjunkturen så nu drar han till Umeå o dyker upp till helgen. Pratade med sonen P & han sa  : hur ska de gå ???? ska du snacka ihjäl mig på kvällarna blir jag tokig... Taskiga unge  ;) anklaga sin mor för att vara pratkvarn... *fnys*

SÅ nu kommer den seriösa frågan..... Vem passar som jourhavande pratkvarn  åt mig ..tja känner ju ett par stycken om jag tänker efter....qvinnanpå ersvägen kan ju hålla låda minst lika bra som jag....förresten fylde hon år i lördags.

Semla vill jag ha oxå...trodde skogsmullen skulle köpa idag men inte då....

Fy vilket svammel de va idag...dax för koj...skepp ohoj

Gonatt världen .....vi ses ímorrn.... Kram D




Kommentarer
Postat av: Patrik

Näää :O Ja sa int att ja blir galen :P möjligen tokig å öm i käken men ändå :O Lite får du vell prata men tyvärr ingen 4 timmars maraton ;) xD



Hade gott mamma. Dags å fortsätta med skoluppgiften

2009-02-25 @ 09:38:35
URL: http://amzei.blogg.se/
Postat av: LenaLustig

Haudiii Bernice!!

Tack för grattishälsningen! Stackars dig som blir "sammen" men ibland, inte ofta kan det va lite skönt! Och va då pratkvarn!!! du ligger i topp!

Kramizzzzzzzzzzz!

2009-02-25 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0