JIPPIEEEEEEEEEEE..........


Idag kommer min älskade minsta storasyster....Birgitta alias Annapanna  & BÄSTA Anders =) . Jag har verkligen läääääääääääängtat efter dom. Sedan att "värdiga Sam & busen Hugo " är med gör ju lyckan total. De är syrrans hundar som jag bara älskar.
Jag är förresten HELT HOPPLÖS när det gäller hundar.....Det går bara inte att låta bli dom.Det ska busas och stojas och knövlas så jag brukar bli helt slut.......

Min arbetskamrats dotter T har en hund som jag är HELT galen i , Barney....T  jobbade tidigare hos oss så sedan han var valp så har vi ... ja rent ut sagt... "LEVT RÖVARE" Barney & jag.....så mkt att han (Barney alltså) tror att jag BOR på jobbet.. =)
Numera träffar jag inte honom så ofta för hon jobbar på annat ställe nu, men ni kan ju tänka er vad som händer NÄR vi gör det !!!
Träffade på T häromdagen som för övrigt har fått en son N, men tyvärr var Barney inte med =( Vi pratade om ditt och datt och jag klämde lite på sonen....T skrattade och sa att hon tyckte det va "käckt" när jag hade hälsat med hennes mamma att hon skulle pussa på Barney och ge sonen N en kram.... =)      bara att konstatera...............

JAG ÄLSKAR HUNDAR !!!!!!!!!! I mitt nästa liv blir jag nog en hund...... en ettrig terrier kanske ; )

Ha en fantastisk lördag !!!!!!!!!!!!!!!! Kramar Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0