REKLAM.............


Som jag berättat tidigare så bestämde jag mig förra året att ta Mc kort.Sagt och gjort ......jag köpte en motorcykel och började övningsköra för att se om "drömmen" var så intressant eller om det helt enkelt skulle förbli en dröm....

När det sedan visade sig ATT detta var vad jag ville så dök ännu ett problem upp...VAR skulle jag utbilda mig ??!!
Vilhelmina trafikskola låg ju nära till hands , endast 6 mil bort .Där har jag tagit mitt körkort och känner läraren  MEN skulle jag nu ta kortet så ville jag ha så BRED utbildning som möjligt , för tanken att komma till en stad med massor av påfarter , rondeller , trafikljus osv osv var skrämmande....trygghet  är A & O .....
Som Mc åkare gäller det att "läsa av" trafiken åt BÅDE sig själv och andra...Jag satte mig ned och började leta på internet efter Mc utbildare...det finns en hel del och jag "lusläste" varje detalj....SÅ DÖK DETTA UPP I SYNFÄLTET......

WAHLINMOTORCYKELUTBILDNING

Efter att ha läst informationen var valet enkelt.....Ringde och fick en tid för att åka ned och provköra.Spänd och nervös åkte jag ned och insåg redan efter första mötet med Lars-Erik att skulle jag nu ta kortet var det HÄR !

Jag har aldrig träffat på en person som Lars-Erik , för honom är Mc en livsstil. Man får verkligen valuta för vart enda öre man lägger ned. Han är genuint intresserad av dig som elev och vill till varje pris hjälpa dig att få en så bred och innehållsrik utbildning som möjligt.För honom är det viktigt att det ska vara KUL att köra Mc ...vilket det blir under hans lektioner. De är varierande och stimulerande lektioner ,han uppmuntrar och "peppar", han ger konstruktiv kritik och alternativa lösningar....

Nu sitter jag här med mitt Mc kort......taget för mindre än 24 timmar sedan  Och fast jag är överlycklig så känner jag lite sorg med....Nu är det klart och jag känner en OERHÖRD tacksamhet över all hjälp jag fått av Lars-Erik.
Men som Lars-Erik säger....MAN BLIR ALDRIG FULLÄRD !!!  Så jag kanske ringer en till signal och fortbildar mig.... kanske köra på is eller varför inte snö, det kan ju behövas här uppe så blir Mc säsongen längre

Oavsett så kan jag med HELA mitt hjärta och förnuft råda ALLA som vill ta Mc kort att åka till vackra Falun.....

GÅ IN OCH LÄS OCH BLI INSPIRERAD....


VÄGEN TILL MC KORTET GÅR VIA...http://www.wahlinmotorcykelutbildning.se




Ha en trevlig dag !!!!!!!!!!!!!!!!!  // Denise ( en som inte fattat att mc kortet är klart)



Kommentarer
Postat av: LenaLustig

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Ta´t lugnt på vägen! Kramar från mig

2009-07-09 @ 12:11:49
Postat av: Erika

Oj, grattis i massor! Tänkte härom dagen då jag såg dig i MC-utstyrseln att du kanske tagit kortet nu!? Sååå duktig du är! :)

2009-07-10 @ 23:09:37
URL: http://tallbacka.blogg.se/
Postat av: Ulla B.

Oj va kul.Ett stort grattis till dig.Vilken härlig start på semestern.Vi syns till hösten,kram ulla.

2009-07-13 @ 22:00:44
Postat av: Linda

Men hoppsan! Grattis, äntligen är det ditt. Så kul.

Kör lugnt nu :)

2009-07-15 @ 21:11:19
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: anna

så kul, själv är jag alldeles för feg för att våga köra motorcykel, men jag önskar dig lycka till!

2009-07-15 @ 21:39:57
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Miranda

GRATTIS!!!!!!!!!!! Super kram från eksosripan LER Vi ses "on the road"

2009-07-16 @ 12:33:24
URL: http://www.nogg.se/fjellripa
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj, JÄTTE grattis!!!! Jag förstår att det måste kännas omtumlande, stort, och som askungen säger, alldeles, alldeles underbart... Bra jobbat Denise!

2009-07-20 @ 12:42:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0