DE E´MYCKE NU...........


På fredag är det dax för studentbal i Lycksele. Bengan och jag skall dit, Bengan skall skjutsa Lena och Patrik med Impalan och jag skall agera mästerfotograf  .
Patrik var hemma i helgen och fixade bilen... vaxade och putsade.Bengan har sagt att detta blir den sista färden....Nu ska den säljas ! Vilket jag hört förrut så det återstår att se...  Nåja lite kort på balparet OCH bilen lovar jag er till helgen.

Ikväll har jag varit till stallet och "Badat" Sabbo, det är inte lätt ska ni veta..att trycka ner honom i karet..  Nää men man blir lika blöt själv och på något konstigt vis så "hoppar" liksom smutsen över till mig...

Apropå stallet... Ni vet väl om att Dorotea ridklubb skall befinna sig nere på Sörgården på nationaldagen... Där blir en massa roliga saker att beskåda och göra.

Jag känner mig väldigt vimsig och virrig i mina tankar för tillfället....ja mer än vanligt alltså  så jag måste nog sluta svamla tills den berömda tråden (röda) har nystats upp igen....


MEN vet ni om att jag har en pojke med guldbyxor ??? Jojo... Andreas heter han !!

GRATTIS ANDREAS !!!!!!!


Gonatt Världen !! Vi ses imorrn !!  // kram Denise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0