MIDSOMMARHELGEN.........


Ja nu börjar den lida mot sitt slut...Vi firade aftonen hos min "goa" bror och svägerska i Nappsjön.Det traditionella sillbordet var naturligtvis uppdukat och sedan efter lite vilande så grillade vi.....


 Midsommarbordet

 Patrik ,bror & svägerskan
 mätta efter sillen

 Paus innan...
 Grillning i kåtan Midsommarbuketten till..



 min fantastiska svägerska

TACK kära bror & svägerska för en trevlig & rolig kväll ..

Lördagen tillbringades med att köra lite "hoj" ,städa bilar , baka ,fika hos svärmor osv osv.....

Hoppas er midsommar varit lika trevlig och avkopplande som min....

Igår avslutade vi ngt & idag börjar ett annat.......vad får ni se i em....

Ha en bra söndag !! // Denise


Kommentarer
Postat av: Marita

Ser att ni har haft en underbart skön midsommar ! Här har vi också haft det bra, go mat och härligt väder , gjort det vi velat, inget mer ....Är lite halvslö just nu så det är väl ett tecken på för mycket sömn i helgen, sovit länge på morgonen ??? !!! Tur att det är vanlig dag imorgon !! Kram

2009-06-21 @ 21:52:35
URL: http://maritajohansson.blogspot.com
Postat av: Therese - Lurans blogg

Såg inte dumt ut, och nu har Gottner snart satt upp vår grillkåta på eldsjön med :-) härligt, då slipper vi knott och mygg. Och tack för kloka ord, minnena komme jag alltid att bärqa med mig...

Kram kram

2009-06-22 @ 08:39:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0