OM INSIKT..........

Befinner mig hos P. Åkte hit i går kväll för att spara lite tid. Vi har en del möten / träffar inbokade idag och sedan hjälper jag honom att packa grejor som skall ner i förrådet och vi ska möblera om i lgheten  och städa ordentligt.

Jag gillar verkligen att umgås med  P, han är så himla rolig och snäll och jag förundras över hur allt har blivit,  trots alla motgångar vi haft på vägen.
Han är en fantastiskt unik person med en massa egenskaper som fler skulle ha behov av. Visst har han en del mindre bra också....MEN vem har inte det ???

Antingen har man självinsikt eller inte.............Nja är det så enkelt ?? En del verkar veta / förstå sitt beteende och kan precisera sina goda / dåliga sidor. Men ÄNDÅ "kör" de på i samma bana utan att ens försöka göra ngt åt det.
En av de finaste egenskaper han har är att han tror GOTT om alla och tar ofta andra i försvar. Tyvärr blir "fallet" ofta väldigt hårt när det visar sig att människan inte var så god.

Jag är iaf oerhört stolt över honom och vet att han kommer att klara sig bra här i livet.

Nää dax att väcka sonen , vi har ju förmågan att prata till långt in på natten när vi ses så det är lite seegt på morgonen. :)


HA EN BRA DAG !!!!!!!!!! // Denise




Kommentarer
Postat av: LenaLustig

Halooo!

Det tror ja dä att du är stolt över sonen!!! Vilken kille kille!! Jag tycker om att umgås med mina grabbar oxå, dom är så underfundiga och vi surrar om allt möjligt, och att Linus är tillbaks i Dorro känns helt underbart!!! Ha en bra dag!

2009-06-15 @ 09:52:11
Postat av: Marita

Ja , då har du ingen "liten " kvar längre... Är det ett tecken på att även vi blir gamla ! Trots att åren gått kan jag tydligt se att det är Patrik på bilderna . Jag hittade t.o.m åt honom på balbilderna , på nätet som tidningen lagt ut. Stilig och grann ! Förstår att du är den stolta modern !!! // kram och hälsa honom lycka till i framtiden !!!

2009-06-16 @ 09:41:48
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Miranda

Trevlig midsommar, önskar vi i Högland!

2009-06-18 @ 09:15:02
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0