HJÄRTEVARMT...


Någon som visar att man INTE är ensam ....Någon som visar att det finns ljus i tunneln....Någon att kunna säga alla tankar man har till utan att bli "dömd" på förhand....Någon att kunna visa sin sårbarhet för....Någon att gråta inför om man vill....någon som "hör" ens rop på hjälp.... någon som fångar upp en när man ramlar... någon att rådfråga.....Någon som inte tycker att man är egoistisk fast man kanske är det... Någon som säger att man är helt ok som man är.....

DENNA NÅGON FÖRSÖKER JAG VARA.....

Under åren som gått så har jag träffat/samtalat med en hel del föräldrar och barn/ungdomar med AS. Jag saknade en "likasinnad" under min son´s uppväxt och bestämde mig för att OM någon behövde mig så skulle jag finnas till hands...

Jag har ALDRIG ångrat det beslutet !! Det är en ENORM känsla att kunna "finnas" för någon annan .Den tacksamhet jag får värmer hjärtat så jag nästan spricker...


För en liten tid sedan så träffade jag en mamma  som jag tillbringade en dag med.Gav råd ,lyssnade ,berättade osv... Dag och natt har jag funderat och funderat över denna familj.En FANTASTISK mamma som sliter allt hon kan för sin son.Jag VET att det kommer gå bra för den killen, för han har "RÄTT" mamma.

Hej Denise,
är så glad att jag hittade din blogg :)
Vill bara tala om att det blev som jag trodde och lite till :/
Jag tycker du är helt fantastisk och jag är så glad och tacksam för att du delade av dig av din kunskap och din tid !!!!
Tusen tack
En sak till, kod ordet är "JJJJjjjjjjaaaaaaaaa ":)
Hälsningar .....

Denna hälsning hade hon lämnat här på bloggen .... och jag blir så rörd att tårarna trillar.....

JAG kommer ALLTID så länge jag har förståndet i behåll att  "finnas" för andra föräldrar......

KOM IHÅG !!!! JAG ÄR INTE LÄNGRE BORT ÄN ETT MOBILSAMTAL !!!


Jag älskar er min bokstavsfamilj !!!!!


Gonatt världen !! Vi ses imorrn !!

                                                     Kramar // Denise




Kommentarer
Postat av: Katarina

:) skönt att du bara är ett mobil samtal bort !!



Ska ringa någon dag och berätta om hur det gick etc.



och tack för dom fina orden, dom värmde :)



Hälsningar,

Katarina



2009-06-24 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0