ALDRIG FÅR MAN VARA GLAD... =(



När jag nu hade hoppats att man skulle få lite över i plånkan då händer det!!.... tappar halva tanden..som måste rotfyllas....och stift in för byggnation av en ny tand..SUCK ! där flög de sin kos...... Får väl trösta sig med att när det är klart så blir de skitsnyggt..Aldrig får man va glad !!..

Nåja jag har ju iafall fått hem Patrik och Lena ett par dagar =) Patrik var idag till Elisabeth och klippte sig...visst är det väl konstigt att under hans 3 år i L-sele  med frisör utbildning och allt på skolan så VÄGRAR han att klippa sig där utan skall hem hit till Dorro...=0 De snackas om att tjejer är fåfänga.. ;) Men fin blev han ..


 Patrik & Lena..


Som några kanske vet så är jag gräsänka nu .......skogsmullen min har flyttat till kusten på veckorna....få se hur länge det blir men ni må tro va jag tycker det är trist...han säger oxå att han längtar hem .... BLUFF..jag tror han njuter ;)

 Bengan..  för syns skull ;)


I morgon skall jag prova på att visa MIN DAG I BILDER för jag har slut på ord känns det som.....(Skönt att hon blir tyst en stund, tycker nog vissa)


Så gonatt världen! Vi ses imorrn !

Kram Ante P.s du kommer väl ihåg att jag fyller år på lördag D.s


kramar Denise




Kommentarer
Postat av: Eva

Nu har jag också hittat mig hit till din lilla blogg:) Hoppas du mår bra och inte blir allt för utfattig på tanden;). Din dag i bilder blir nog intressant att se. Kram

2009-03-02 @ 20:23:23
URL: http://skruttenocheva.blogg.se/
Postat av: Marita

Du är modig du !! Nyss tappat plomben och redan på G till tandläkaren. Ush , det var en hemsk början på ditt inlägg , nu har min knut i magen återvänt ! FY, BLÄ :-) Sätt in bilderna istället så jag får tänka på något annat // Kram

2009-03-03 @ 10:15:23
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Denise svarar Marita

Japp!! känner mig stolt faktiskt...va ju livrädd förrut men min fantastiska tandläkare botade mig.Nu går jag dit genast problem uppstår =)



kram kram

2009-03-03 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0