FRÅN PANNKAKA TILL FEST...



Uppe med tuppen imorse...börja klockan 08.00 med brandkursuppföljning på brandstationen.Kände inte riktigt för att gå och tyckte inte att det var så länge sedan man hade gått den...Nu visade det sig att det var inte så tokigt ändå, men tyckte nog att det var glest med representanter från "cheferna" på kommunhuset...förvånande???!! NOT. När jag slog på mobilen påväg tillbaka till jobbet vid 12 så ringde sonen och frågade när jag slutade för jag skulle få födelsedagsmiddag när jag kom hem...jag fyller ju inte förrän lördag men han och Lena åker imorgonkväll. Så när jag kom hem så fick jag en super duper middag =)

Till förrätt fick vi en ugnsbakad smörgås med allehanda gott som tex skinka och salami ... Till varmrätt blev det då min favvo...Black & white !!! jag fullkomligt ÄLSKAR det....och i efterrätt en vaniljglass med varma hjortron och mintwaffers....(slank även ner ett glas sheridans ) 

Jag har sagt till mina barn att jag inte vill ha ngn present,det är bättre de använder pengarna på annat så istället så lagar den snart klara Kockaspiranten detta... vilket  present ! SUPER!!


Mitt i maten ringer då min skogsmulle och säger att han är på väg hem ! En dag tidigare än beräknat och med sig har han ett paket som inte får öppnas förrän på lördag när jag fyller  =( men den som spar han har...tror jag anar vad det är.....börjar på M.......


Ja dagen kunde inte bli bättre......=)   Snacka om Fest!!! På en helt vanlig torsdag.....

    Tack Tack!!    Älskar er !!



Gonatt världen !! Vi ses imorrn !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0