FREDAG & HELG.. =)



Har jobbat klart för veckan och hade sådan tur idag att jag blev bjuden på lunch av min fantastiska jobbarkompis Gun, bara för att jag fyller år imorgon....Kan ni fatta !! bjuden på mat 2 dagar på raken !

När jag sedan kom hem såg jag att skogsmullen min hade köpt rosor och tårta....Vill ha nu!!! men icke sa nicke! du får vänta till imorrn :(

Nu väntar jag istället tappert på att stora sonen och svågern ska dyka upp någon gång......Jag tror jag åker till stallet medans jag väntar.....


So long....så länge.... /Denise


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tittar in å grattar på din dag! :-)

2009-03-07 @ 16:41:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: LenaLustig

Grattis i efterskott :)

2009-03-08 @ 19:19:10
Postat av: Marita

Grattis i efterskott !! Hoppas helgen varit bra !/ kram

2009-03-09 @ 08:48:39
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0