LIVETS KOMPLIKATIONER...




Ibland händer det saker i ens liv som inte alltid e så roligt...Idag har det varit så....Jag tror ALDRIG jag har känt mig så TOM i kroppen någonsin...Sedan att tankarna vandrar fram och åter i huvudet....gjorde jag rätt?? blev det rätt?? Var det min sak att ta itu med det?? Svaret är..JAG VET INTE !! men nu e det gjort och hur jag än gör så kanske ngn tycker att jag kunde handlat annorlunda..men..kanske man måste GE FÖR ATT FÅ....VÄLJA SINA KRIG..??.Jag vet inte...det är iallafall gjort nu.......

Samma känsla som jag har nu i kroppen,har jag haft tidigare...trodde den tiden var över men nu var det dax igen och jag tror att känslan blev så stark att jag helt enkelt tog slut....tårarna har strömmat ner..vilket har varit bra..för nu e de dax att ladda batterierna...

Tur jag har kamrater som står bakom mig,skönt att inte vara ensam....Trots "gnäll" ibland så tror jag ändå att vi gillar varandra och stöttar varandra när det gäller....


Ibland hinner livet ifatt en...man är ju bara människa....


Ha en trevlig helg !! & tack för att ni " lyssna"


Gonatt Världen ! Vi ses imorrn !!

Kramar // D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0