TEBAX...



Godmorgon mina vänner...& ovänner, ingen urskiljning här inte ! ; ) Lovade igår ,precis innan mina ögonlock ramlade ner en liten uppdate... Om någon nu har undgått det ,så fyllde jag år i lördags....hela 43...eller kanske va de skonumret ?! Hmm..nä jag har nu faktiskt kommit till det stadiet i livet då jag tycker det är FANTASTISKT att åldras. Om jag kollar lite i "backspegeln" så ,trots livets ibland "hårda skola" så har jag ju uppnått en hel del....

Lördagen tillika min födelsedag tillbringades i L-sele för att "städa" ur Antes lgh...ÄNTLIGEN så är den såld och han kan leta en ny lgh i vår huvudstad..just för tillfället så bor han hos sin kusin & pendlar dagligen mellan Uppsala & Sthlm. F-n va besvärligt det är att bära möbler från 3 :de våningen...Men nu är det gjort!!

Vi kom hem till Dta vid 21 tiden och var lagomt "möra" i kroppen. Packade ur king caben på grejor som skall vara kvar här hemma tillsvidare..Fick en del grejor av Ante oxå som han inte anser sig behöva, tex ett balkongbord med 2 stolar som jag ska ha utanför ingången...kommer bli perfekt!! Tack Tack ! Patrik fick en del grejor oxå bla cykeln  och en byrå att ha i hallen....

Jag har världens goaste söner...Andreas är så omtänksam & snäll med mig...oftast i mina val i livet så har jag ALLTID haft dåligt med samvete för honom....men ALDRIG har han sagt ngt ont till mig. Sen att han är så oerhört bussig med lillebror  är toppen för det har nog inte varit så lätt alla gånger.Han bor nu så långt bort och jag saknar honom varje dag..
Patrik är en " mammas pojk" som jag "förstår" utan och innan...vi är så lika. Han är så himla "god" . Han träffar jag ganska ofta och det känns bra...

Nu tycker jag det är svårt att veta hur mkt man skall lägga sig i deras liv : / ...De måste ju själva lära av livet och misstagen...Jag hoppas de känner att jag finns om de behöver mig,då kommer jag som ett skott....

JAG ÄR SÅ OERHÖRT STOLT ÖVER ER....



 Andreas innan avfärd till flyget på söndagen...


 patrik hemma på sportlov...

Söndagen tillbringades som vanligt i stallet...Ni må tro att Sabbo va glad över att träffa "godisautomaten" Bengt =) sedan drog Bengan till granåsen och jag gjorde mitt "söndagsnöje" ... städning av DC . Blev även så oerhört glad över detta....


Fick dessa fina tulpaner av mina arbetskamrater "Catta" och Ulla i födelsedagspresent... =) TUSEN TACK !!

Sedan hade jag turen att bli bjuden på middag av min "stora lillebror" med svägerska i Nappsjön.... =)


Fattar ni varför jag behöver en jourhavande tränare ???!!! SUCK !


Nää nu måste jag avsluta för jag ska på Görans kondis.... Suck igen!

Ni får väldigt gärna lämna ett avtryck,så jag vet vilka ni är som läser de "tradiga" rader jag skriver...


Kram så länge / Denise







Kommentarer
Postat av: Marita

Jag skulle inte känt igen dina barn om jag stött på dom på gatan !! Känner att den gamla klichén " Vad stor dom blivit " stämmer. Hur var det ?, det är på barnen man märker att man åldras ! Tur är väl det, för kollar vi in oss själva skulle vi ju inte märka det annars !!// kram

2009-03-10 @ 21:38:57
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag läser, men det vet du ju redan :) Grattis i efterskott! Nu börjar mitt kvällsskifte. Ut och ta hand om djuren! Kramis

2009-03-10 @ 22:12:47
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Denise svarar Marita

Ja du Marita..Jag har varit inne hos dig i bloggen o provat lämna kommentarer men f-n så stendum jag är =( hur tusan gör man??? Såg Hanna på bild o hade ABSOLUT inte känt igen den tösen !! Jag har en historia att förtälja om den nu stora damen =) skall jobba på att fixa det. Ha de så länge!! Kramar i massor!!!

2009-03-10 @ 22:54:38
URL: http://dessansvarld.blogg.se/
Postat av: Denise svarar Linda

Tack Tack!! Jag måste försöka "snika" åt mig ett studiebesök hos er på Lertorp...DU/NI gör ett gott och bra jobb...



Kram kram =)

2009-03-10 @ 22:58:50
URL: http://dessansvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0