GOAGUBBEN




Jag har världens "goaste gubbe   Han är så himla snäll och rolig....Han säger så himla roliga saker & kommentarer så jag skrattar nästan ihjäl mig...

Som imorse när vi var på väg hem från stallet,då möter vi min arbetskamrat som är påväg hem.....då utspelar sig följande ...

D :  Åh ! det är .... (vinkar & hejjar )

B :  vem hade hon i bilen ??

D : (svarar utan att veta)  De var nog mamma.

B :  MEN GOSSE !! SÅ SKÄGGIG HON VAR !!


TYPISKT !  Bengan svar 


När vi sedan träffar på min arbetskompis på byn så berättar jag historien & frågar jag henne vem de va hon hade i bilen och hon säger att det var hennes brorsa...därav skägget..HAHA

Idag har ju varit en strålande härlig lördag som vi har "latat" oss igenom...vi har promenerat,fikat hos världens bästa svärmor,varit hos hästarna,kollat 2 Beck filmer...och nu ska vi äta & dricka gott framför tv..kanske kolla melodifestivalen,har ju inte sett ngt av delfinalerna så...nja vi får väl se 

Ha en trevlig Lördagskväll !!!


Tjingeling!!!!!!!!! // D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0