VILKEN CIRKUS !!


Ikväll hade jag tänkt skriva ner lite olika berättelser om roliga saker som hänt under åren...men fick helt apropå annat att tänka på...

Min yngre son P går sista året på hotell & restaurang utbildningen och är nu ute på sin sista praktik. Han har varit på Lasarettsköket i Lycksele och har TRIVTS som fisken i vattnet,han säger att det är det BÄSTA stället han har varit på...Handledare Rickard & ALLA andra har varit toppen säger han...REKOMENDERAS till ALLA HR elever...

P har ALLTID varit duktig på att vilja prova olika "typer" av restauranger, har varit i Uppland på en stor företagskoncern..EUREST som har storhushållskök (konceptet finns runt om i världen) ,där de lagade lunch  & catering verksamhet ..sedan
HOTELL DOROTEA.. Ett mindre hotell med välkänt rykte...SKOGSKÅTAN...restaurang på Ansia camping i L-sele...

Sen då IDAG har han börjat på ett ANNAT ställe...(en  restaurang på annan ort än L-sele) Första dagen är nu avverkad men säger att han ALDRIG varit med om något liknande.....Inget fel på restaurangen i sig men pga andra omständigheter  så säger han sig inte kunna stanna där längre än nödvändigt...
Jag har pratat med honom en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG stund och måste säga att JAG blev CHOCKAD & MÅLLÖS... (och det säger inte lite det) Så nu måste jag "TA I TU" med detta imorgon för jag har aldrig hört på maken....Stackars personal säger jag bara.... =(

Så imorgon blir det till & ringa Hasse på Lernia & kolla om vi kan lösa detta problem....

Fortsättning följer............................



Gonatt världen !! Vi ses imorrn !! // D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0