Ändrade planer.......

    Som ett "skållat troll" rusade jag hemåt efter jobbet ikväll ,för det skulle ju börja en engelsk deckare kl 21. Jag gillar verkligen deckare. Tog genvägen över till sockenvägen när mobilen ringer....äldsta sonen som varit på bio...premiären av Änglar & Demoner..SUCK ! vill oxå se den. Vi började iaf prata & prata & prata & prata och slutade för en KVART SEDAN. Tror ni det blev någon deckare ??? Näää , missade hela tillställningen men det gör inget för jag pratar hellre med sonen. Som ALLA mammor så oroar jag mig ständigt men försöker att inte visa det , saknar de ofta och skulle gäärna "lägga mig i " mer om jag kunde.Det är svårt att vara förälder.... vart går gränsen till  LAGOM ??? Nästa helg skall jag iaf åka ner och hälsa på A i Upplands -väsby....Jag längtar redan.

I morgon åker jag till L-sele för att göra allehanda ärenden,köpa kattmat , piggborste ,pannkakspanna, anslagstavla , rotborste och en kostym...besöka Franklins , AF osv.... Hemma igen på fredag för jobb vid 12..


Go natt världen !! Vi ses imorrn !! Älskar er A & P !!!!!!!!!

Kram // D



Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej

Du kom ihåg att Hugo ska ställas ut till nästa helg

Håll tummarna, hälsa gubben och sönerna.

Kram/Systeryster

2009-05-16 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0