HEMMA IGEN.............



Men tyvärr utan mc kort Jag har nog ALDRIG varit så besviken som jag är nu. Omständigheterna kring min "kuggning" ids jag inte ta upp här ,det blir så långrandigt ,men det känns iaf skönt att ha ngn som Lars-Erik vid "min sida". Han är nog en av de mest sympatiska och trevligaste människor jag träffat. Han lyckas ALLTID plocka fram det där lilla extra ur en , ger rak & ärlig kritik , "rosar" i massor och har ett engagemang som är helt enormt. Varje elev är för honom unik , en fin egenskap.
Jag tog iaf adjö av "gänget" och satte mig i bilen och åkte hem.....besviken på uppkörningsmannen , mig själv för att chansen gick mig förbi & för L-E ´s skull

Imorgon får jag fundera på hur jag går vidare med detta....L-E ville jag skulle ringa, han var nog lika besviken som jag....För inte "sjutton" ska väl en gubbe från vägverket få sätta stopp för drömmen....

Klarar jag detta ???    ringer mentor Walle imorrn....

Det är nog tur att jag är den jag är........envis rackare....


Sänder ett STORT GRATTIS till Thea   Kör nu FÖRSIKTIGT !!! Tack L-E för "värmen",du är GULD värd !!



Gonatt världen!!  Vi ses imorrn!!  // kramar Denise











Kommentarer
Postat av: Marita

Läste ditt inlägg idag och kan bara säga! Idag är en annan dag och du kommer ta nya tag ! Nästa gång har du kortet , gäller bara att inte ge upp ! Kram på dig vännen !!

2009-05-29 @ 10:14:53
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0