SOLEN SKINER.................



Och jag med den......
Denna fantastiska dag skall jag tillbringa på jobbet, ganska skönt att vara tillbaka i rutin igen....

Pratade med L-E igår så nu känns allt bra igen...Han är en fantastisk livsåskådare där sunt förnuft och vänlighet råder.Man får ett inre lugn i hans närhet .Jag kan inte med ord beskriva hur imponerad jag är över denna människa och hans sätt att "arbeta" med elever/kunder. Jag behöver den mannen i mitt liv , så enkelt är det !

Nu väntar arbetsdagen och sedan skall Bengan och jag umgås och försöka ta igen de förlorade dagarna medans jag varit i Falun...Tur jag har Bengan som stöttar mig i vått och torrt.....varm i hjärtat blir jag !!


Ha en bra dag ALLA kända som okända !!!

Solkramar // Denise




Kommentarer
Postat av: Kim Victorin

Det var verkligen synd. Men det är bara att ta nya tag och fortsätta och träna, träna och åter träna...



Du fixar det nästa gång...



Kim

2009-06-02 @ 11:09:06
URL: http://agas.blogg.se/
Postat av: Lenalustig

Bernice, Bernice!!!

Shiiiiiit Happens!! Din tur kommer! Njut av myset med guben :) Ser förresten framemot att kolla

balkorten från Lycksele!!!! Kramizzzz

2009-06-03 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0