HÄRLIGA ONSDAG !!!!!!!!!!!



Idag känns det bra minsann..  I måndagsmorse när jag var på väg till Träsket (Avaträsk) så träffade jag på hurtiga Lustig på vägen.Där kom hon spatserandes...moderiktigt träningsklädd med stavar & mp3.Kände hur jag "sura" till , nog är det väl tusan att JAG inte skall kunna klämma in lite träning själv. Sagt & gjort ! tisdag morgon halv 6 klev jag upp och tog min "prommis" ,det var lite kallt och grått  men jag hann precis hem innan det kom en regnskur. När jag sedan for på jobbet vid 8 så sken solen...härligt! 

Även idag har "prommisen" avverkats och frukosten med nu ska duschen intas och lite småpyssel innna jobbet.


Igår hade jag lektioner som alltid på tisdagarna därför bjuder jag på lite bilder på "mina barn" därifrån....

 Nathalie och Matilda  Lowa och Nikiel 
  Den trognaste "ryttarinnan" är nog ändå Saga..(den lilla tösen i röd overall som knappt syns)

Tyvärr var Ninni borta vid detta tillfälle så jag har ej några kort på henne ,får fixa det..

Andra gruppen jag har är ett glatt och roligt gäng....



                           Johanna , hästen Sigge , hjälpredan Sara

                                        Jennifer , Sofie  , Elin



Dessa är mitt tisdagsjobb...Det har kommit & gått en del barn genom åren, jag har haft lektioner sedan 1995, 14 år! Jisses! vad tiden går ,uppehåll på 1 termin  när jag opererade mig men annars har jag kört på.

Nog om det.. Avslutar med några av mina nära och kära.....

  Andreas
  Patrik & Lena
  Bengan ......... min gubbe

 
           Sabbo               ,  Lussekatten        &            Måsis


Ha en bra dag !!!!!!!!!!!!          // Denise











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0