RING MOBILEN..........


Nu finns det inte mkt tid till bloggande hos mig.  Som ni kanske läst så har min yngsta son As ( asperger syndrom) vilket innebär att han har/ haft flera olika former av stöd i "skolvärlden". Studenten närmar sig med stormsteg och säcken skall nu"knytas ihop".Jag har nu "flängt runt" för att avsluta kontakter.... och inte nog med det.....NU skall jag "flänga runt" för att knyta NYA. Varför skall det vara så "bökigt" allting?? , vi har nu varit inskriven hos Habiliteringen, men nu när han är över 18 år OCH slutar skolan så är det dax för Vuxen råd & stöd.Smidigheten hos myndigheter är inte så stor , hade avslutande träff med Hab i torsdags och första träff med råd & stöd denna fredag...SUCK ! Varför inte samordna träffarna i ett sorts "överlämnande" !!?? Jag har fått MÄNGDER av blanketter som skall fyllas i.Visserligen är jag en "pappermänniska" men någon måtta får det vara...en del har jag ALDRIG sett förrut....

SÅ detta är planeringen för denna vecka.........

Idag måndag är jag "ledig" men då skall jag till Avaträsk på stallet & prata med "gubbarna" om deras arbete.Sedan hem för att förbereda middag , skjutsa svärmor till Åsele (koskela) OCH hoppas på lite Mc körning innan Bengan måste isäng.

Tisdag...Jobba 8-17 och sedan iväg till ridklubben för lektioner ...hemma ca 21

Onsdag... hoppas på morgon"prommis" telefonmöte med läkaren och sedan jobb 12-21

Torsdag..Lyckseledag.Skall köpas kostym osv och P har sin 3 rättersmiddag kl 14.30.Ligger över hos P&L

Fredag..möte Råd & Stöd kl 09 sedan med RAKETFART hem för jobb klockan 12-21.....

Hmmm finns inget utrymme för omplanering....

Så...Vill ni ha tag på mig.... RING MOBILEN...

Ha det !! // kram D



Kommentarer
Postat av: Marita

Späckat program hela veckan är också men tror jag ligger steget före dig, med pappersjobben ! Ansökningarna till vuxenvärlden är klara.. PUH !! Vet hur tråkigt, jobbigt och tidskrävande alla ansökningar är, förstår om du har mycket nu !

Försök bara att andas och ta några vilominuter här och där ! Tänk också nästa vecka är en annan vecka så kommer det nog gå som en dans !// kram

2009-05-11 @ 09:36:51
URL: http://maritajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0