ALLDELES TÅRÖGD......




blev jag imorse när mobilen "pep" till och jag öppnade ett sms där det stod....


Vet du om att jag tycker att du är en fantastisk människa ! KRAMAR .....



Först blev jag så OERHÖRT glad och alldeles varm i hjärtat  och sen kom tårarna



Måste ha sett konstigt ut om ngn sett mig när jag satt där och "grinade" , visserligen av glädje men ändå..


NATURLIGTVIS så sände jag ett svar tillbaka ...där jag berättade hur toppen jag tycker hon är för det är hon VERKLIGEN....hjälpsam,glad och trevlig....




TACK för att du finns !!






GOnatt Världen !! Vi ses Imorrn !! 



Kramar till mina Älskade ungar!!  // Denise

 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0