JAG VANN !!!!!

Theres... lilla Lurans mamma utlyste för en tid sedan en tävling där man skulle dela med sig av sin lycka. Jag kunde inte motstå att berätta om vad min son Patrik skrev om mig i somras.Det var väldigt många som delade med sig av sin lycka så jag trodde väl ALDRIG att jag skulle vinna.En fantastisk överraskning som gör mig alldeles varm i hjärtat.


 Min vinst


Jag kommer att ge den till min son som ett bevis på hur värdefull han är för mig...


Tack kära kära Theres för vinsten !!



KRAM från första förbandslådan


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, som jag skrev jag är stolt att ha en förstaförbandslåda i släkten - en förebild och nåton att se upp till! Att tackla det du/ni gör är inte det lättaste så ni båda är värda all uppmuntran :-) Kram

2009-11-03 @ 08:23:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0